साझ ??

तेस पल म एक विध्वंस रातको खुल्ला परिवेशमा सोच्दै थिए । कसरी भयो त्यो नवजात भेट ,खासमा तेस रात मैले एक कल्पना गरे! त्यो रात हुनु भन्दा पहिले उस्को (समयको )साझ चलिरहेको थियो

म क्याफेमा बसेर रेड लेबलको मात चडाइरहेको थिए । उ सरासर आइ र म बसेको नीर बसि । ओएटर सङ मैले केही बोले ! ए अर्को पुरानो पुरानो मिउजिक लगाउ यो रात आज केही नयाँ मौलिक बनाउ । मेरो बोली ओएटरको लागि थिएन उस्को लागि थियो । उस्ले म तिर इसारा गरेको थिइ अनि उसैले भनी मे आइ नो यु ? नाम मात्र भन्छु बाकी जान्ने काम तिम्रो! म निसान पौडेल । यान्ड यु ? म दिया साक्य ।

उ के के के के भन्दै थिइ म निन्दनीयमा थिए । रातको ११:४० भएछ । म तरङ्ग बिच झस्किदै बिउजिए ।न त उ मेरो सामुन्ने थिइ नत मिउजिक ।मैले ओएटरलाइ बोलाए , भाइ म सङ बसेको केटि कता गै ? नो सर यहाँ साझ देखि तपाईं एक्लै हुनुहुन्छ । मैले खल्ती छामे एउटा काजको पाना हातमा आयो। बिगत ३ महिना देखी म एस्को रिसर्च गर्दै रहेछु र हेरे लेखिएको थियो “सोम्नाबुलसिट ” !!

The story tells ;; That the written paper is a research of somnabulshit which is defined , the sleep thoughtful & night walker .and “scientific proof” whatever you do regular your works s in 3 months it may create the thoughts.

Leave a comment